Tuohan passaa näi hääteemaan, mutta nyt mää kyllä tarkotan näitä kakkukuvia (meinaan, jos joku aatteli, että mää oon blogin teemaa vaihtanu). Silmänisku No nyt pääsin tekkeen ensimmäisen hääkakun, kylläpä tuli nii romanttisen näköne... hääpari teki kyllä reilu viikko sitte oharit ja karkasivat vihille, mutta morsian työkavereille tännää kakun tarjuaa (kysyn vaa, että millo me muut kaverit...) Cool

Nyt olin kakun ulukonäkköön suht tyytyväine, mutta sisukset nyt eppäilyttää... kostutinko liikaa ja tuliko mustaherukkaa liikaa jne. jne... mutta se nyt on mikä on ja sillä sipuli! Toivottavasti se kuitenki maistuu... Ai nii, ihastuin FantasIINAN (se ihan alimmainen sielä) hääkakkuun ja se oliki mulla mielesä, ku tätä tekkiin... alla kakku takkaa kuvattuna...

Sitte vähä eestä...

Ja sivulta...

Tässä vielä tuo koriste lähempää... tipulle kävi vähä köpelösti, ku mää sain kuningasajatuksen (ja ne ei kahestikkaa tiijä hyvvää) että tuikkaan sille hammastikun pätkän hanuriin, ni pyssyy lestisä... no se halakes... tipun hanuri... *huoh*... laitin sen loppujen lopuksi sillä elintarvikeliimalla kiinni... nii oli mulla sitä tuon kuningasajatuksen aikaanki, mutta mun pittää aina säätää Nolostunut

Hyvvää päivänjatkua kaikille!