2054597.jpg

SweetCaken Eijalta sain tämmösen tunnustuksen ja se tuli nii sopivaan välliin ku tulla voi!! Mää ku en oo syksy ihimine ollenkaa (ja vielä vähemmä jouluihimine), mua suunnattomasti masentaa, ku joka päivä vaa aikasemmi ja aikasemmi tullee pimiä... eile oli taas semmone räytymispäivä, että kaikki masensi.. tiijättehä te, semmone olo, että mää en ossaa mittää, moon tyhymä ja voi mua poloista ja kuka mukki muka ottas töihi jne... juur olin jupissu, että lopetan tämän koko kakkuhommanki, ku en mittää ees ossaa... ja sitte Eijalta tuli tämmöne!! No mää annan Eijalle tämän takasin (no en tietenkää sammaa), ku olin heittää hanskat tiskii ja Eija mua inspiroi jatkamaa, että kiitos kaunis Eija!!!

Mulla o montaki blogia, joita aika säännöllisesti kyhynään ja jokkaine inspiroi... vaikka jos tarkemmin aattelee ni nehä toisaalta vähä masentaaki... siis ku näkkee niisä jottai huippua, ni sitte innoissaa alakaa tuusaamaa ja ku tulos o mitä o, ni masentaaha se... nii, että nyt valitten viis, jokka mua inspaa/masentaa, mutta jokka muun muasa saa munt hyvälle mielelle!

Rouva Veen kokkaukset

Pappilan hätävara kokkaa (Mama ja ylisulone Apukokki)

FantasIINA

Karamelli cakesin Mira

Kyökkipiika Kati

ja sitte se yks vielä Eijalle!

Mutta niinku oon ennenki sanonu, ni kaikki me tämmöne ansaitaa... että nyt huuvetaa yhtee äänee yhesä, että: "Hyvä Me!!!" Otetaa vielä toine kierros, issoon äänee ja nyt käjekki korkialle... "Hyvä MMMe!!!" :o)