Täsäpä sitte mun oma synttärikakku, jonka tyttö mulle teki.. mun ruusuvarastolla kävi, mutta muuten hoiteli ite homman. Täsä kakusa oli sitä "terrää", joka puuttu tuosta Tiinan kakusta... kostutusmaijon sekkaan lisättiin muutama tippa suklaaesanssia, pohojasa käytettiin sitä oikiaa tummaa kaakaota... ja sitä suklaapäällistä, jota oli Tiinan kakusa, käytettiin täytteenä olleen valakosuklaamoussen alla... tästä ei puuttunu siis mittään, maku oli kerrassaa loistava ja ulukonäky o kaunis kaikesa yksinkertasuuvessaa!!! Näyttääpi sille, että täsä tallouvesa o leipurina ollu iha väärä ihimine :o)))

2032601.jpg

2032602.jpg

Nicole haettii eilen kyllää ja juttua taas riitti. Sievän kortin toi mulle, joho oli toivotukset iha suomeksi kirjottanu ja oli leiponu semmosta kakkulia, olin iha otettu. Maku oli iha hyvä, mutta Nicole harmitteli, että ku taikina ei ollu noussu, vaikka oli samat aineet ku ennenki tehesä... mutta ei se hiastanu asiaa, kauppasa teki seki. Tehtii ruokaa ja käytii koirien kansa lumesa tarpomasa, sen jäläkee keitettii kahavit ja käytii kakkujen kimppuun. Mukava pyhä oli!

Nicole kerto, että sen pullan leipomispyhän jäläkeen seuraavana yönä huonekaveri oli kuullu, ku Nicole oli unissaa suomeksi hokenu, että: "Ei kiitos!" Mää olin sille varmaa unesaki pullaa tuputtanu :o)) Naurettii yhesä jutulle ja mää sannoin, että määhä oonki Scary-Anne, ku halloweenina o synttärit :o))